Velkommen!
Her kan du registrere deg eller familien din som medlem av Modum bordtennisklubb!

Familiemedlemskap: Her kan du registrere inntil 6 ekstra medlemmer. Dette er medlemskapet som støtter klubben mest, og det gir tilgang til at alle registrerte medlemmer kan trene gratis i hallen (egentrening). Ved flere aktive spillere i samme familie, så sparer man også en del på å registrere et familiemedlemskap.

- Enkeltmedlem: Gir tilgang til å trene gratis i hallen (egentrening). Benyttes hvis det er kun ett medlem som skal registreres.

- Støttemedlem: Støttemedlemskap gir ikke tilgang til å benytte bordtennishallen for egentrening etc. Kun hvis man ønsker å støtte klubben, uten å være aktiv.

- Treningsavgift: I tillegg til medlemskap så koster det 1000 kr ekstra (per spiller, per sesong), hvis man skal være med organiserte treninger. Treningsavgift velger man inne på "Familiemedlemskap" eller "Enkeltmedlem".

OBS: Ved aktivt medlemskap så dekker klubben lisens til NIF. Har du mottatt faktura fra NIF/NBTF på lisens, så trenger du ikke å betale denne!

Familiemedlemskap
Pris: 800